Här skriver jag om bloggar och om bloggosfären. Om att blogga, om att göra så framgångsrikt och om att tjäna pengar på att blogga.

Telefon: 0709 18 25 50 daniel(a)danielkjellsson.com Skype: danielkjellsson


Daniel Kjellssons Facebook-profil

Få en bättre blogg på fem minuter, del 5

 

Använd mycket bilder


Jag älskar att jag skriver det i ett inlägg utan bild. Men i alla fall: Människor tycker om att titta på bilder. Bilder fungerar, de lockar in människor i din text och bra bilder ger människor ett incitament för att återvända till din blogg.

 


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tittar alltid på bilderna först! är det en intressant bild då läser jag texten!

2009-04-09 @ 00:37:28
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Daniel Kjellsson

Jo, bilder är otroligt viktiga (säger jag som inte har en enda bild).

2009-04-09 @ 01:44:33
URL: http://blienbattrebloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0