Här skriver jag om bloggar och om bloggosfären. Om att blogga, om att göra så framgångsrikt och om att tjäna pengar på att blogga.

Telefon: 0709 18 25 50 daniel(a)danielkjellsson.com Skype: danielkjellsson


Daniel Kjellssons Facebook-profil

Få en bättre blogg på fem minuter, del 1

Få människor att skratta

 

Jag förstår. Det passar långt ifrån alla bloggar. Men ha i bakhuvudet att skratt är mäktiga. När du får en människa att skratta skapar denne omedelbart ett band till din blogg och chanserna ökar att han eller hon återvänder. Jag kan fortfarande denna dag gå in på Alex Schulmans gamla Aftonbladet-blogg och läsa lite favoriter.

 

Att vara rolig är att ha makt.

 


Kommentarer
Postat av: Marie Hagberg

Själv tycker jag att jag har en ganska rolig och informativ blogg om dejting, i alla fall de flesta inläggen. :-)

Nu hoppas jag bara på att det ska ge fler besökare...



2009-04-26 @ 10:19:00
URL: http://dejtingkonsulten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0